nedeľa 20. októbra 2013

what does the fox say

Šteká :D  ale to nie je pri tejto pesničke podstatné :D
My life: Získať autoritu. Nebolo to až také ťažké ako som si myslela. Hudobná skupina funguje od 25. septembra a dnes nastala prvá menšia nezhoda. A bolo to tiež len maličké nedorozumenie.
To dirigentovanie (aké je slovesné podstatné meno od byť dirigentom?? :D asi žiadne :D ) ma dosť chytilo a dúfam, že sa nám podarí poriadne to rozbehnúť čo najskôr.
A okrem toho mi dnes bolo povedané, že mám matematické premýšlanie a že mám ísť na matfyz :D. Keby to povedal niekto iný ako ten človek čo mi to povedal tak ho asi vysmejem, ale vlastne je to aj celkom pravda. A ešte, že mám prirodzene autoritatívnu povahu. To som si už stihla všimnúť aj sama. Napríklad začať viesť hudobné teleso mi prišlo ako úplne prirodzená vec. A ešte mi bolo povedané, že mám aj tak trochu chlapské zmýšlanie pri riešení problémov a aj vedení spomínanej hudobnej skupiny. Aj to je tak trošku pravda.
Okrem toho som si všimla, že by som mohla zlepšiť to ako komunikujem s ľuďmi. To je vec na ktorej musím v najbližšej dobe zapracovať.

 

2 komentáre:

  1. Ehm. a keď ti ja poviem, že si totalny inteligent z matiky tak ma nepočúvaš?? :D

    OdpovedaťOdstrániť