pondelok 7. januára 2013

Church of the Wild Ones Tour 2013

nezabudnite si to dať na HD
moje obľúbené momenty:
0:19 - 0:21 ..... Andy tam tak vtipne akoby diriguje
0:35 - 0:45 ..... ten spôsob akým spieva do miktorónu :3
1:54 - 2:01 .... evil vyplazenie jazyka a olízanie mikrofónu :D :D :D
2:20 - 2:35 .... zdvihne takeho chalana na ruky a potom ho hodi do publika
3:07 - 3:09 ..... *oh shit*
ostatné časti sa mi páčia už len preto lebo je to Andy a majú úžasné pesničky a interpretáciu na pódiu

V CELOM ČLÁNKU SÚ ĎAĽŠIE VIDEÁ A FOTKY Z TOHO KONCERT
zasa video v HD ale zvuk je dosť zlý
táto pesnička je moja najobľúbenejšia z ich nového albumu
mrzí ma, že nemám paypall a nemohla som vidieť včera ich film :(
 
A TERAZ UŽ FOTKY (nie sú zoradené podľa časovej postupnosti)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára