piatok 1. februára 2013

Jeffree Star drawing 2.

Nie som síce nejaký veľký umelec ale kreslenie ma baví. Mojou najväčšiou láskou sú kriedové pastely.
 
Chcela som sem dať aj video ale nejak to nejde, takže keď kliknete na ten obrázok hore, tak sa vám v novom okne otvorí to video.
 
 
V celom článku je postup toho ako som to kreslila

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
 
VÝSLEDOK
 
 
 
 

2 komentáre:

  1. Wow, je to ozaj dobré :D super oči, vlasy a ústa, akurát brada sa mi zdá trocha divná :D tie lícne kosti si urobila dokonale :)
    aj ja by som mala niekde mať kriedové pastely, ale naposledy som ich videla pred dvoma rokmi a boli vcelku dosť dolámané xD moje zaobchádzanie s výtvarnými pomôckami nie je práve nežné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tá brada XD .... ja ju vždy urobím príliš špicatú, príliš hranatú, príliš gulatú, príliš dlhú, príliš .... vidno, že kreslenie nie je moja silná stránka :D

      Odstrániť