nedeľa 3. novembra 2013

Jack Strify Haloween 2013

Fotky som videla presne v takom poradí ako sú tu. Pri prvej som si poviedala "super makeup ... a aj vlasy". Pri druhej som si povedala "noooo, je to divné, ale je to Strify"
Tretia a štvrtá ma úplne zabili. Rebloggovala som obrázok kde písal, že by bolo lepšie sexualizovať mužský kostým a nie len ženské.( viz koniec článku) Niečo podobné ako toto som si predstavila. Ale potom som si povedala "veď to by on určite nespravil, žiadny kostým v sexy spodnej bielizni nebude mať".
Na jednej strane sa mi páčia veci ako Velvet Goldmine a prajem si aby aj teraz boli takí umelci, ale toto mi zas prišlo hrozne divné. Ale no čo už. Je to Stify a keď chce propagovať svoje presvedčenie v silonkách a korzete tak nech :)
Je to jeho vec... NOH8 :D

*Aktualizované*
Potom pridal ešte tieto fotky :
Troooooošičku zlá kvalita XD

Toto mi poprvé strašne pripomína mňa keď sa večer  odličujem :D a po druhé je nádherne vidieť jeho krásnu farbu očí.
 
.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára