nedeľa 3. novembra 2013

Photoshop RONY

Use photoshop to make things look betterV poslednej dobe sa mi už viac krát stalo, že ma ľudia oslovili aby som im upravila = zlapšila fotku. Keď sa dá tak rada pomôžem. Lenže dali mi fotky fotené mobil, ktoré boli v zlej kvalite (červené oči, rozmazané, neostré a pod). Táto jedna bola najlepšia z nich a tak som sa do nej pustila. Priznávam nie je to nič svetoborné, ale treba niekde začať.


*Čo som spravila*
-dala autmatické úpravy
-vyhladila pozadie
-prefarbila pozadie na jednotnú farbu
-orezala to v pomere 3 ku 2
-pridala kontrast
-zodvihla dievčine vlasy
-"vyžehlila" miesta na tváry
-dokreslila make up

*Čo by bolo treba zlepšiť*
-dievčinine oči
-jednotnosť pozadia

2 komentáre:

  1. Čistý profík, keby sa tým začneš živiť, možno by si mala na suchý chleba :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pomocou kamarátom sa človek neživí .... a nejem chlieb

      Odstrániť