štvrtok 8. novembra 2012

I like ...


1. POČÍTAČ

Prvá vec keď prídem domov je to že zapnem počítač. Väčšinou preto lebo si chcem písať s kamarátkami a pozrieť sa čo je nové na mojich obľúbených blogoch. Popritom mám samozrejme pustený youtube.
Ďaľšou vecou ktorá mi na compe zaberá veľa času je úprava fotiek. Niekedy tam presedím aj viac ako sedem hodín kým upravím fotku tak, že som s ňou spokojná.
Môj notebook bohužial po menšej nehode vyzerá takto:
 
 

2. FOTOAPARÁT

Bez môjho fotoaparátu ani z domu nevýdem. Väščina ľudí si berie hlavne mobil a kľúče ale ja myslím na fotoaparát. Nechávam ho doma len keď nemám miesto na pamäťovke alebo vybytú baterku. Pridala by som aj jeho fotku ale vzhladom na to, že je to jediný kvalitne fotiaci prístroj v našej domácnosti tak sa musím zaobísť bez fotky.
 
 
(toto je veľmi podobný model ale môj je černený a má iné megapixely)
 

3. HUDBA 1.

Počúvať hudbu. Počúvam ju doma, keď mám zapnutý počítač, keď idem v električke, keď idem po ulici, vlastne skoro všade. Ale v škole nie.
Vačšninou počúvam hlavne mužských spevákov. Moje obľúbené kapely a speváci sú: Green Day, Cinema Bizarre, Adam Lambert, Jack Strify,  BVB, Nightwish. Okrem toho príležitostne počúvam Ensiferum. Zožien sa mi páči Porcelain Black, Taylor Momsen a príležitostne Lady Gaga.
 O mojich názoroch na každého z nich bude samostatný článok.
 

4. HUDBA 2.

Už viac ako deväť rokov hrám na zobcovej flaute. Okrem toho som hrávala aj na klavíry ale kvôli nedostatku času som musela prestať. Väčšinou hrávam Barokovú a renesančnú hubdu. Milujem ten pocut, keď po dlhom cvičení konečne zahrám tu skladbu presne tak ako som chcela.

5. KNIHY

Okrem toho, že sedím za počítačom najviac času venujem knihám. Moje najobľúbenejšie žánre sú sci-fi a fantasy. Najobľúbenejšie knihy Eragon, Temné hmoty a knihy od Jacqueline Wilsonovej.
 

6. VLASY

Toto je veľmi rozsiahle odvetvie. Závislá som na pozeraní si obrázkov vlasov tak ako aj na vlastných vlasoch. Vzhľadom na to, že sú mierne vlnité tak sa mi nie vždy podarí účes aký chcem lebo oni sa vlnia podla toho ako sa im zachce a nie podľa toho ako by sa to mne hodilo. A ak ich vyžehlím tak sú príliš spľasnuté a natupírovaná sa cítim ako najväčší emák :D



7. SVETRÍKY

Pletené a štrikované svetríky. Akékoľvek svetríky. Mojich svetrov je asi 2 až 3 krát viac ako tičiek a nohavíc, čo mám. Je to preto lebo vždy keď idem do obchodu tak sa zamilujem najmenej do troch a ako kompromis si aspon jeden kúpim. A potom ich je tak veľa. Ale mne to nevadí lebo ich milujem.
Toto sú moje moje najnovšie kúsky. Viac ich bude v pripravovanom buyliste.

 

8. KAKTUSY

Kaktusy sa mi vešmi páčia a v každom kvetinárstve namiesto ruží a podobných kvetov okukujem kaktusy. Prídu mi strašne jedinečné a originálne.
 

9. FIALOVÁ

Fialová je asi moja najobľúbenejšia farba. Mám ich viac ale fialová víťazí. Obdivujem ju zväčša pasívne resp. nevlastním veľa fialových vecí. Bohužial. Ale to sa časom napraví :D
Najviac sa mi páči na vlasoch a oblečení. Ale ani fialoé topánky by som neodmietla. :)
 
 
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára