sobota 24. novembra 2012

Song, kecy, Lambert

Ďalšia z pesničiek z môjho mobilu. Ach ... v poslednej dobe sa tak rada vraciam k hudbe ktorú som tak dávno nepočúvala. Sú to len štyri mesiace, čo om tú pesničku nepočula ale aj tak sa mi to zdá veľa.
Momentálne som extrémne pretaliančinovaná a mám v tom trocha zmätok. Niekedy pred Vianocami majú byť skúšky a ja začínam silne pochybovať, že ich zvládnem. A okrem toho nasledujúce 3 týždne každý víkend spím mimo domu. Ale aj tak je môj sociálny život oslabený tak mer na nulu, lebo jediný koho stretávam sú spolužiaci a ľudia z orchestra.
Ale aj tak som celkom spokojná. Až na to, že začínam byť chorá. Už tretí krát od septembra.
 
 
Najsexi muž na svete. Milujem túto fotku. Milujem Adama. A je mi jedno, že som len jedna z milióna pubertiačok, ktoré na ňom visia.
I am Glambert forever.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára