štvrtok 8. novembra 2012

Moje slová

Toto je taký menší zoznam slov, ktoré veľmi často používam. Väčšinou ich nepoužívam v súvislosti s ich ozajstným významom ale podľa toho ako sa mi to páči. Ale stále mám aspon nejaké pravidlá toho ako ich používam.

1. FASCINUJÚCE

Toto slovo používam asi najčastejšie. Vačšinou ho používam v ozajsnom slova zmysle. Ale keď mňa niekdy fascinujú aj úplne obyčajné veci.
napr. zo stromu pad ne list a ja poviem "to je tak fascinujúce" a začnem sa nad tým rozplývať :D

2. ROAMNTICKÉ

Toto je u mňa asi druhé najfrekventovanejšie prídavné meno. Väčšinou ho používam mimo jeho reálneho významu. Ale ľudia v mojom okolí už vedia presne natypovať kedy ho použijem.
napr. učiteľ išiel po chodbe a padla mu ceruzka, ja som povedala "aha, to je tak romantické" a spolužiačky chytali strašné záchvaty lebo ma ešte dobre nepoznali a teraz mi to stále pripomínajú :)

3. DOKONALÉ

Toto vaščinou používam v súvislosti s Lambertom a Strifym, ale aj vtedy keď mi trocha dochádza slovná zásoba. Alebo keď hovorím o tom že je niečo fascinujúce tak poviem že je to aj dokonalé. Väčšinou to hovorím na veci, ktoré aj napriek tomu že nie sú úplne najlepšie tak ma niečim zaujali a okúzlili.

4. ÚŽASNÉ

Toto používam v takej istej súvislosti ako dokonalá a zlaté. Vaščinou sú to tiež relatívne obyčajné veci ktoré nadchnú len mňa.

5. STRAŠNE MEGA ...

Toto je jedena z fráz ktorou vyjadrujem veľmi veľké nadšenie. Vaščinou to používam len v písanej forme ale niekedy to aj hovorím.

6. SOM NADŠENÁ

Toto hovorím keď mam dobrú náladu. Alebo to kombinujem so slovom fascinujúce.
napr. to je také fascinujúce, som z toho úplne nadšená

7. VÝBORNE, doplniť meno, VÝBORNE doplniť čo ten človek urobil *ironický tón*

napr. kamarátka spadla na zem  "výborne, Siska, výborne, otrieskaj sa tu o zem "

8. EPICKÉ

To používam na veci, ktoré su naozaj úžasné.

9. POETICKÉ

Toto má asi také používanie ako slovo romantické. Úplne mimo významu ale mám ho rada :)

10. MATKA ZEM

Niečo ako "ocho bože" ... žiadny iný príklad na upresnenie ma nenapadá.

11. SI IN THE CITY

Toto sme vymysleli s kamarátkou v tábore keď jednej francúzske vysvetlovala, že keď býva v Bratislave tak býva v meste (lebo ona v Paríži bývala sa predmestí). No ale vysvetlovala jej to ako postihnutej a preto keď je niekto mimo alebo nechápe tak mu poviem, že je "in the city"

12. ZLATÉ

Používam na naozaj cute veci a ľudí (ako napríklad Kiro z CB) a aj na to keď ma napríklad nechá pozdravovať starý spolužiak o ktorom som si myslela, že už aj zabudol, že existujem, tak poviem "to je také zlaté"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára