pondelok 5. novembra 2012

So happy

Dnes som mala úžasný deň. Z taliančiny som dostala dve jednotky. Asi to zne dosť nezaujímavo a biflošsky ale som na seba naozaj hrdá, že som sa to naučila lebo normálne začínam mať pocit, že tej taliančine začínam rozumieť.
Ďaľším zdrojom môjho nadšenia je nový Strifyho klip. Láska na prvý pohlad. Konečne niekto natočil klip kde sú len zábery na speváka. Ja teraz môžem jeho dokonalosť sledovať nielen na fotkach ale aj na videu. Keby tak aj Lambert natočil niečo také tak by som asi presedela celý život pozeraním tých dvoch videí.
Okrem toho je môj život momentálne pomerne nudný. Stále mám dobrú náladu alebo sa učím. Tieto dve veci nejak nejdú do hromady ale aspon sa stres z učenia strieda s dobrou náladou. Niekedy mám pocit, že som ako malé dieťa. Posledný záchvat smiechu som chytila na slove slintačka, ktoré som náhodou našla v slovníku. Ale aspon mám zábavný život :D.

Práve pripravujem zmes fotiek z prázdnin takže dúfam, že do týždňa sa mi ich podarí uverejniť.
A okrem toho mám nových 5 svetrkov takže sa moja zbierka, ktorá mala do teraz asi 12 kusov znova rozšírila :)

 
A nakoniec jedná vtipná fotka. Je asi dva roky stará ale teraz som ju našla tak sa o ňu chcem podeliť.
Kamarátka mala novú parochňu na cosplay a ja som sa v nej somzrejme musela odfotiť. Jej pes dotváral pekný efekt. Toto mala byť fotka ako sa na seba pozeráme ale on ma zrazu začal oblizoivať, ja som sa zlakla a zavrela oči. Kamoška namiesto, toho aby mi pomohla a zobrala si psa, nás odfotila  :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára