pondelok 29. októbra 2012

Adam & Tommy

Viac z mojich priateľov na Fb sa mi sťažuje, že majú zaspamovanú nástenku fotkami Lamberta a že im to vadí. To, že ja tam mám nasáčkovaných nejakých 1D a podobne nikoho netrápi, že mi to vadí. Keďže už som sa rozhodla, že Lamberta budem zdielať len pre seba a pár iných ľudí tak asi budú jeho fotky častejšie pribúdať sem. Ak sa niekomu nepáči tak prosím povedzte mi to nejakým normálnym spôsobom a potom sa naňho nemusíte pozerať ak sa vám veľmi hnusí. Podľa mňa je úžasný a krásny ale niekto to asi nevie pochopiť alebo to len nevidí. Ja v ňom vidím úžasného človeka, ktorý je neskutočne inšpiratívny, jedinečný a osobitý. Jeho názory, ktoré hovorí v interwiách vo mne zanechávajú stopy a veľakrát zdieľam to čo si myslí. Ďaľšou vecou, čo na ňom obdivujem je to ako z každého koncertu dokáže urobiť dokonalú show a k tomu dopomáhajú aj kostými. Okem samotných koncertných kostýmov sa mi páči aj jeho osobitý štýl obliekania. čierne a šedé veci tvoriace základ jeho šatníka sa mi páčili aj predtým ale on svojimi originálnymi doplnkami aj z obyčajného trička a nohavíc urobí úžasný outfit.
Dosť môho rozplývania sa nad tým aký je úžasný a môhno nechápania ako ho niekto môže tak nemať rád. To čo som chcela ukázať týmto postom je táto krásna fotka z koncertu z Glam Nation Tour éry ktorá ma zaujala nie len nádhernými kostýmami ale aj peknou kompozíciou a zachytením atmosféry koncertu v krásnej kvalite.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára