štvrtok 18. októbra 2012

Forth with a fortune

Keďže mám práve pokazený počítač tak do doby neurčitej bude moje prispievanie na blog značne obmedzené. Budem sa ale snažiť čo najskôr ho dať do poriadku a pravidelne prispievať

K tejto pesničke som sa dostala tak, že sa mi pokazili sluchátka k telefónu a tak som hlboko v skrini vyhrabala starú MP3-ku. Keďže som tam už mala nejaké staré pesničky tak skôr ako by som  som ich nahradila tými čo počúvam teraz som sa rozhodla si vypočuť tie, čo tam sú.  Tak som sa znova vrátila k počúvaniu Ruslany a T.a.t.u.. Dnes som sa znova hrabala v pesničkách a našla som tam album Zuzany Smatanovej o ktorom som vôbec netušila, že sa tam nachádza. Okrem pesničiek ktoré poznám z rádia tam bolo aj viac s anglickými názvami o ktorých som v živote nepočula.  Táto ma zaujala a preto ju aj pridávam sem. Príjemné počúvanie :)


Ak by niekoho zaujímal preklad textu tak mi kľudne napíšte do komentu a ja pridám text a preklad ako pri každej pesničke, ktorú sem pridávam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára