streda 10. októbra 2012

Roman Birkuš

 
Roman je gitarista a screamer slovenskej kapely The Paranoid.
Narodil sa 24.8. 1985 (momentálne má 27 rokov). Narodil sa v Nových Zámkoch a teraz žije v Šuranoch. Na gitaru začal hrať keď mal 8 rokov. Od roku 2007 hrá v kapele The Paranoid a na jar roku 2010 začal hrať v kapele Rosemaid (kapela speváka Mira Šmajdu) ktorú ale v roku 2011 opustil.
Jeho obľúbené kapely sú Dream Theater, Escape the Fate, Metallica, Edguy (sám hovorí že obľúbený kapiel má veľa).
Obľúbené filmy sú Lord of the rings a Útek z väzenia Shawshank.
Obľúbené jedlo a pitie: rezeň so šalátom, fastfood, ice tea, kofola, tequila, červené víno.
Čo Roman osebe povedal: rád sa usmievam a som veselý, ale viem byť aj uzavretý do seba a nik nevie čo mi je.. vždy som so všetkým nespokojný, všetko musí byť hned ako si zmyslím.. milujem stáť na pódiu, rýchlu jazdu v aute, ležanie na posteli pri hudbe, bozkavanie v daždi..
nemám rád keď niekto súdi človeka na prvý pohľad a pretvárku.
Jeho obľúbený citát:
 Nechajte mi právo na vlastné omyly,
na možnosťzvoliť si čo mám rád,
chcem isť vlastnou cestou,
nie tou vami vyšlapanou,
na ktorej by som stratil vlastnú tvár
(Metallica)
 
The Paranoid


VIAC FOTIEK PO ROZKLIKNUTÍ ČLÁNKU

 


 
Romanova sestra Maya Leto


fotografka The Paranoid
 
 

 

 

 

 

 

 



 

 

 



 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

so sestrou
 
jeho prvé tetovanie


 



 

 

 

 
 
škôlkar :D







zdroj:ww.bandzone.cz, www.zivotopis.ostbnosti.cz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára