streda 17. októbra 2012

Je ne regrette rien

Ak niekomu tento názov niečo hovorí tak ho pravdepodobne napadne pesnička známej francúzskej speváčky Edith Piaf. Avšak toto je úplne iná pesnička.
Ani neviem ako by som opísala svoje neskutočné rozplývanie sa nad tou jedinou francúzskou vetou. Strifyho hlas sa mi veľmi páči v angličtine a ešte viac keď rozpráva nemecky,ale vtedy mu toho veľa nerozumiem, ale keď som ho počula spievať francúzsky tak som bola úplne mimo. Dosť môjho rozplývania sa nad touto pesničkou a jeho francúzštinou.
Ak by niekto nepostrehol moju obsessiu na  kapelu Cinema Bizarre, tak aj táto pesnička je od nich. Ak sa mi podarí a budem mať čas tak by som na tomto blogu chcela postupne uverejniť všetky ich pesničky aj s textami a prekladmi (tie zatiaľ čerpám z karaoketextov, takže sú po česky ale časom ich chcem všetky sama prepísať do slovenčiny).


TEXT A PREKLAD PO ROZKLIKNUTÍ ČLÁNKU (POD PEREXOM)




TEXT
We all have our secrets,
They're better left unsaid
We all have our issues,
That we want to forget
I was getting kicks
Out of my box of tricks
I was playing with her mind
Planting bombs to get inside
But now my favorite toy has left and she said

There's no regrets
Why's love and hate
Always a step ahead
What's left
Caught in betrayal
We failed
Je ne regrette rien
We failed (3x)
Je ne regrette rien

It was all so cosy
Her world od lillipinks
Rubbing all my glitter
On my litter to sink in
Washing with the paste
She used for the gaze
I was cutting up her edges with disgrace
But now my favorite toy has left and she said

There's no regrets
Why's love and hate
Always a step ahead
What's left
Caught in betrayal
We failed
Je ne regrette rien
There's no regrets
Why's love and hate
Always a step ahead
What's left
Caught in betrayal
We failed
Je ne regrette rien

I am jekyll when I'm hyde
I'm a demon locked inside
I am restless when i sleep
I'm the beauty and the beast
She knew me
Yet she said

There's no regrets
Why's love and hate
Always a step ahead
What's left
Caught in betrayal
We failed
Je ne regrette rien
We failed (3x)
Je ne regrette rien
We failed (3x)
Je ne regrette rien

PREKLAD
Každý má své tajemství
Lepší je je neříkat
Každý má své otázky
Na které chceme zapomenout
Kopal jsem
Kolem sebe
Hrál jsem si sní
Dával dovnitř bomby
Ale teď moje oblíbená hračka zmizela a ona řekla

Není žádná lítost
Proč je láska a nenávist
Vždycky krok dopředu
Co je špatně
Chycen ve zklamání
Selhali jsme
Nic mi není líto
Selhali jsme (3x)
Nic mi není líto

Všechno bylo v pohodě
Její svět is lillipinks
Leštění mých glitterů
V mých odpadcích
Umývat se pastou
Použila to pro pohled

Ale teď moje oblíbená hračka zmizela a ona řekla

Není žádná lítost
Proč je láska a nenávist
Vždycky krok dopředu
Co je špatně
Chycen ve zklamání
Selhali jsme
Nic mi není líto
Padáme
Není žádná lítost
Proč je láska a nenávist
Vždycky krok dopředu
Co je špatně
Chycen ve zklamání
Selhali jsme
Nic mi není líto


Jsem Jekyll když jsem Hyde (postavy z dr.Jekyll and mr.Hyde) 
Jsem démon zamčený
Jsem neklidný, když spím
Jsem Kráska a zvíře
Znala mě
Přesto řekla


Není žádná lítost
Proč je láska a nenávist
Vždycky krok dopředu
Co je špatně
Chycen ve zklamání
Selhali jsme
Nic mi není líto
Selhali jsme (3x)
Nic mi není líto

zdroj:karaoketexty.cz

pr

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára