sobota 13. apríla 2013

Elly Faye

http://ellyfaye.blogspot.sk/
Dokonalosť .... ona je niečo ako menej známa nemecká verzia Audrey Kitching .... je strašne veľmi krásna a zaujímavá ... a tak ... tak ak by niekoho zaujala táto blogerka kuknite na jej blog.
Mne sa páči kvôli jej vlasom a štýlu. Okrem toho, že je krásna modelka tak aj celkom obtojne spieva. Ako som ju našla: lebo je to Kirova kamarátka
Zopár jej fotiek:



 

3 komentáre:

  1. Vlasy má ozaj úžasné a je pekná, len to tetovanie sa mi vôbec nepáči :/ ale idem si pozrieť ten jej blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Môj mozog sa spamätáva z návalu nemčiny... scary! Ale fotky pekné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne toto bola moja reakcia keď som ju objavila .... našťastie tam má veľa fotiek a nemusím rozmýšlať nad nemčinou :D :D :D

      Odstrániť