nedeľa 14. apríla 2013

ITALIA 2/4

Takže ..... pokračovanie predošlého článku.
Vživote som nevypila tolko coca coly ako v Talinsku. Pri každom jedle či už doma alebo v reštaurácii sa vypila najmenej jedna 1,5 litrová fľaša.
Keďže som nebola úplne zdravá tak som požrala strašne veľa ibalginu. Lebo to boli jediné lieky, ktoré som tam mala.
Ďalší poznatok z jedálne je, že oni veľmi nepoužívajú nože. Aj keď sme mali mäsové guličky tak si ich krájali vydličkami. Ale v kúpelni mali medzi kefkami dva príborové nože. Tomu, kto dá nejaký logický typ načo je niekomu v kúpelni nôž odo mň dostane nejakú cenu.
Druhý deň sme boli v Tivoli. Bola tam krásna vila s nádhernými záhradami a fontánami. Poobede sme boli navštíviť kamarátku vo vedlajšom mestičku a blbli vonku.
Ehm .... minule tu boli gify s nadšením .... a tak nejak som v poslednej dobe dostala Kusco mániu tak tentoraz prodávam gify s Kuscom XD
 image



a fotky ako obyčajne v celom článku .... mala by som ten názov viac informácii zmeniť na celý článok


 Stropy =>   sooooooo interesting 


 
kebyže mi funguje pridávanie fotiek na blog tak pridám aj ostatné -.-"
 
 vila d´Este

 
 lebo fotky na fontáne sú coooooool :D
 

 spoločná na fontáne :)

 najlepší riadeteľ <3

 lebo som jej šlapla na nohu

 skupinová foto

 "odfoť ma, je tu pekné prostredie"

 narcis ... dúfam :D

 pred inou fonánou

 tulipán a schody
 
 pekný výhlad ... a výnimočne nemám rozfúkanú ofinku :D

 Marta XD (fotky s profesormi su naj)

 
che schifo !!!! - jedna z najpoužívanejších fráz (fuj, aký hnus)

autobusová fotka ... a ja nevyzerám ako úchyl ... konečne :D
 
 
 
mestečko v, ktorom sme boli poobede na prechádzke
 
"je tam stavba, odfotím ža s ňou"
 
modelečky :D (moja je tá úplne vľavo)
 
*naozaj sme normálne*
*niekedy*
*možno*
:D :D :D :D
--berte tie fotky s rezervou, mali sme dobrú náladu--
 

 poestickosť tej fotky spočíva v tom aute

 zlaté :3

 fascinujú ma naše oči

 fotiť sa v na ceste je štýl

 
  vrrrrrrr !!!

 duck, duck

 "poďme sa tváriť normálne" aneb úchyl a psychouš

 prečo tu pôsobím tak ochraniteľsky ?  to je desivé ...

 MŇAAAAM !!

 jo!!! konečne !! jedna normálna fotka :D

 korytnačka face

lebo Gašparovičová nevie robiť ksichty (mali sme sa obe tváriť ako ona :D)

druhý pokus .... už mi to skoro ide :D

traja kamaráti: rybka, smajlík a nájomný vrah

už bolo neskoro :D

UMELECKÉ      FOTKY
 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentár:

  1. Nôž v kúpeľni je dosť dôležitý, čo ak ťa niekto napadne, keď sa kúpeš? :D
    Fotky sú užasné, tie kvietky sú krásne, aj tá posledná rozbitá lampa je super :D A tá fontána sa mi strašne páči :D
    Cisárova nová tvár? Hmm, ja si to už veľmi nepamätám, ale asi si to znova kuknem :D Llama!

    OdpovedaťOdstrániť