piatok 12. apríla 2013

ITALIA 1/4

Moi .... som späť !!!!!!!!
Takže, bolo totálne úžasne, výborne, dokonale, najlepšie, prvotriedne, fenomenálne, fantasticky, ohromne, skvele, excelentne  *vôbec neprepísala všetky synonymá zo slovníka*
Až na to, že v dome bola strašná zima. A wi-fi mali len na prvom zo štyroch poschodí. Izbu som mala našťastie sama. Bola malá so zeleným nábytkom a plagátom šmolkov. Okrem mňa bol v tej rodine ubytovaný aj jeden dán (fotka nižšie). Na neho hovorili anglicky a na mňa taliansky. Takže sa to občas poplietlo a aj na mňa hovorili anglicky. A ja som raz ao blbá naňho začala taliansky lebo som si nespomenula, že mám hovoriť anglicky a on len na mňa hodil taký je-divná-pohľad a odišiel.

Taliani majú úžasné jedlo. Hneď prvý deň ako sme prišli sme boli na obede u starých rodičov a mali úžasné jedlo. Najskôr sme mali špagety s mušlami, ktoré mi na počudovanie chutili, potom mesové guličky, obroskú misu šalátu, misu nakrájaného ovocia, domáci koláč a ešte sa ma potom pýtali či nie som hladná :D
Veľmi sa mi páčil spôsob života a aj taká tá atmosféra čo tam panovala. Pokoj, kľud, žiaden stres. Veď načo by sme sa ponáhľali na autobus na výlet keď kľudne môžme meškať ? :D :D ale nieeee ... náhodou občas boli aj presní .... občas :D
Mám veľa fotiek, ktoé ešte nemám upravené tak dnes pridám len časť a potom tie ostatné .... a aj výkec rozdelím na časti ....
a teraz fotkyyyy *očakáva aplaus a nadšenie*
imageimage

image
alebo sa môžete tešiť len vo svojom vnútri :D

klamala som !!!!! fotky sú až v celom článku :D
image


 konečne slnko <3

 Michajlo a Lauro <3

 Lauro a Evelyn :D
 

 krásne Talianske uličky

 výhľad na Olevano Romano 1.

výhľad na Olevano Romano 2.

 slnko :)

výhľad na Olevano Romano 3.

 panoráma
 
 výhľad na Olevano Romano 4.
 
 
                 
 jašterička 

 pekný výhľad a ehmmm.... ja

 amiche :)
 
 lebo len ja sa tvárim ako ....
 
 umelecká foto Laura

 not bad !!!!
 
 zázračné lietajúce vlasy
 
 hnedovlásky, hnedoočky 
 
 Titanic
 
lebo niektorí ľudia mávajú fotogenické dni .... ja medzi nich nepatrím :D
 
 
kapre? ehm :D normalita, kde si?

  vlásky :3
 
som človek alebo lietadlo ? that´s the question .... keď fotím proti slnku :D
 
UMELECKÉ      FOTKY
 
 
 

 
 
 

6 komentárov:

  1. Evelyn! :) ty si fotogenický človek :) a si až priveľmi pekná :) ale náš týždeník bol najlepší :) chcem ho späť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne :D tak fotogenická ako vrece zemiakov :D a aj ja sa chcem vrátiť ... dokonale nám bolo :3

      Odstrániť
  2. Ou, tam to vyzerá bohovsky :D tá jašterička je zlatá :D tie umelecké sú super :) A vy tri ste divné :D ale v dobrom slova zmysle :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my sme tak správne šialené :D :D :D a hej .... taliansko je nádherné :)

      Odstrániť
    2. Byť divné je našim poslaním!! :D :D :D

      Odstrániť
    3. samozrejme, že je, cara :D :D :D

      Odstrániť