piatok 26. apríla 2013

ITALIA 4/4

Juuuuuj ..... toto je den ked sa krásne oteplilo ... teda do takej miery, že to aj ja zarytý-odporca-tepla zvládam. Cele doobedie sa hral futbal a ja som poctivo fotila. Niektoré momentky sú fajn ale iné nedoostrené. Na obed sme boli na nejakej slávnosti na námestí. A bolo tam aj jedloooo!!!!! Také dobré cestoviny a koláče a pitie. Zadarmo. To by sa na slovensku nikdy nestalo.
Večer sme doma s Taliankami hrali Monopoli. Tá moja ma tak strašne obrala o hracie peniaze, ako asi nikto. Všetci sme na celej čiare prehrali a ona mala radosť :D Večer sme mali skupinovú párty pri počítači, fotili sa webcamerou a tancovali na hitovky ako Sexy and I Know It alebo Žijeme len raz a ja som ich učila čítať po slovensky.
 
BTW: to, že je tam 4/4 neznamená, že články o talianksu končia .... len sa to nejak nezmestilo .... takže budú ešte 4 články naviac
zatial je na Yt len jedno video, zajtra pridám ostatné
 
fotky v celom článku :)

 zapletani vláskov :)

 krásny taliansky dom

 tety na feste

 moje care :3

 príhovor starostu


 duck-duck




 moja je v zelenom




 dán čo u nás býval ...."sexy" ponožky boli uňho na dennom poriadku








 krásna obloha
 

lebo on je krásny talian :3
 
fotky z webcamery
 
preložená noha cez nohu, rozvalené na tráve ... tak sa hrá futbal :D
 opalujúci sa talian
 skupinové spievanie
 slnko, jedlo ... pohodka :3
 cestovinky z námestia

 losos <3

4 komentáre:

  1. Faustoooooo :3 ( nie je to ziaden fornetto :D )nase zapletanie vlaskou jednoducho naj ( alebo TOPKA! :D DDD ) labkám ťa :* :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fprnetto môj milovaný :D .... topka ako rybačka :D hlavne, že všetci chápu interný humor
      ... a aj ja teba LABKAAAAM :3

      Odstrániť
  2. Muhé :D čavko :3
    Ten tanec na námestí sa mi páči :D inak taká baba v rifliach, košeli a s modrou šatkou je niekto od vás? Má dokonalé vlasy :D
    Ten chalan s gitarou je ozaj fešák :) A páčii sa mi tričko takého týpka, čo sedí naľavo od neho xD
    Tie cestoviny by som asi nezjedla, ale losos je super :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no už som si myslela, že sa ani nedočkám komentára :D ..... to bola jedna talianka a hej mala mega vlasy
      .... a kedy by sa mne páčil niekto kto nie je fešák ? :D :D a to tričko je aj podla mna super

      Odstrániť