pondelok 15. apríla 2013

ITALIA 3/4

Takže .... tentoraz netradičke začneme článok mládencom.
 Fausto ... ten vpravo
Lebo vďaka nemu som zmenila názor, že všetci taliani sú otrasní. Teda zmenila som ho na to, že všetci okrem neho sú otrasní.
Tretí deň. Rím. A ďalšie moje postrehy. Tu bude tých fotiek trocha viac ako obyčajne.
Rím bol úžasný. Pamiatky pomaly na každom kroku, superné obchody a dokonalá zmrzlina. Keď si spätne prezerám fotky čudujem sa ako sme za deň stihli toho toľko vidieť. K polovici vecí sme síce nemali výklad ale aj len vidieť to bolo úžasné. Mali sme trochu zamračené. Teda podľa fotiek to vyzerá, že bolo totálne škaredé počasie ale slnko svietilo zrovna vtedy keď sme sa presúvali a neboli tam žiadne pamiatky.
Nejak dnes nemám chuť písať dlhé kecy..... to je zlé ......

Keď nádej hasne je to zlé
Viera musí napĺňať naše srdcia
Nechaj svoje oči otvorené a hľadaj
Alebo ich zavri a uteč do novej reality,
do nového lepšieho sveta
Vezmi ma tam so sebou
Chcem vidieť hviezdy zblízka
Nenechaj ma kráčať bezradne zasebou
Chcem sa dotknúť mesiaca
Vezmi ma za ruku a poď!
Pretože jediné čo potrebujeme je veriť ...


Kusko je teraz momentálne maskot blogu :D Lebo je úžasný :D :D
 LLAMA  :D :D

fotky v celom článku *aké nečakané*

 dažďová foto z autobusu 1.

 dažďová foto z autobusu 2.

 fotka z trhu

 trh s jedlom :3

 

 lebo boli vždy, všade a strašne otravní




 Romulus a Remus









 fotka pred Koloseom

 fotka s random ujom

 v Koloseu :)

 igelitka plná cestovín


 detaily sa vždy zídu :D



 moje :3

 
 
popísaná stena :)
 
"čo sa robilo v Koloseu?"
"zápasilo"
"dajme aj my zápasiacu fotkuuuuu *psie oči*"
ďalší detail

 normalita sa zas prejavuje

 ešte jeden detail

 chodba .... so exciting

 fotka s bránkou je naj

 *slnkoooooo* skoro :D

 forum romanum


 tá obloha :3 :) :)

 fotka na fontáne



 koňoš :D

 dav ľudí

 holub ... aké poetické :D
 
  Španielske schody
 
pozor, pozor, nevýdané jav .... chalan z našej triedy (ten vlavo )
 
 
moje spolužiačky :) lepšie som ani nemohla mať :3
 

zasa sa fotím pri budove, ktorá ani neviem čo je :D
 
toho muža s ružovým šálom som tam stretla najmenej 5 krát
 
 kto ma nájde na fotke ?
 
 zaujímavá póza :D

2 komentáre:

  1. Koloseum je úžasné :D A tie fotky cez zapršané okno vyzerajú super :) Ten trh je perfektný :D Fontána... ďalšia? Prečo samé fontány? :D A ten chalan bol pekný... ten, vďaka ktorému si zmenila názor na Talianov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fausto!! ale ja som ho videla prva! :D :D a fotky su jednoducho tvoje fotky :3 zboznujem ta za to, ze fotis´, lebo polovicu ( nie polovicu, ale asi vsetky ) superne fotky mas ty :D talianska pusinka :*

    OdpovedaťOdstrániť