sobota 29. decembra 2012

EMO

Veľmi sa mi páčili takéto štýly spred viac ako piatich rokov. Človek nahádzal na seba hromadu čiernych kockovanách vecí, vybyjane opasky a reťaze a začlenil sa do komunity. Táto komunita sa stretávala a ostávala v kontakte cez internet. Vtedy boli spolu. Inak boli každý sám a vynikali vo svojom okolí. Páči sa mi to aj kvoli nedokonalostiam. Aj keď ich veľa ľudí hateovalo oni mali svoj štýl a boli jedinečý. V tejto dobe si každí kto opakuje po niekom jedinečnom myslí, že je jedinečný. Lenže teraz všetci opakujú po tých istých a nemá kto byť jedinečný. Aj keď niektorí emáci občas vyzerali ako idioti tak boli podľa mňa oveľa lepší ako terajšie lacné kópie Vereny Schizophrenie a tuctové blonďaté pipky. Niekedy mi je úprimne smutno za takými časmi keď boli ešte takýto ľudia ako na obrázkoch nižšie. V terajších emo komunitách je veľa ľudí namyslených a na stretnutiach sa navzájom len predvádzajú a potom ohovárajú.
Je lepšie snažiť sa vyzerať lepšie ako ľudia popri tebe ale ísť podľa seba a vyjadrovať svojim štýlom to na čom ti naozaj záleží a čo si naozaj ty ?
Podľa mňa je lepšie vyzerať inak pre to, že to tak chcem a nie preto aby som sa tým vyťahoval nad niekým iným. Aký má dôvod dať si 2 piercingy len preto, že nieto iný má len jeden a ty budeš potom viac štýlový?
A ďalšou vecou je: prečo emo ľudí ohovárajú? Kde vlastne vznikol mýtus o tom, že si všetci režú žili?
Pred nedávnom som hovorila o jednej emáčke a reakcia vedľasediacej bola: fuj emáci, to je niečo hrozné.
 Už si ani nespomínam kedy presne a prečo sa mi začal páčiť emo a scene štýl. Bolo to ešte v dobe keď ako definícia ema bola veľa čiernej, červenej, bielej a ružovej. Pásiky, kockovaný vzor a rukavice. Scene bolo o tom mať na sebe čo najviac rôznych farieb, hromadu kadejakých gorálok, náhrdelníkov, veci s pokémonmi, dúhové veci a hlavne byť čo najviac ovešaní. Nesmeli chýbať extrémne natupírované vlasy. Boli väčšinou čierne alebo červené. Ešte neboli v móde až tak bláznivé farebné kombinácie ako teraz. Avšak kebyže teraz vyzerá niekto ako vtedy štýlový tak by bol určite zaradený do kategórie pózerov.

cinema-bizarre-liebe.blog.cz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára