pondelok 10. decembra 2012

Hádka

"Koza" zakričal som.
"Blbec" odpovedala taktiež krikom.
"Ja, že som blbý? To hovorí ta pravá." zvrieskol som.
"A kto iný ako ty by tu bol blbec ?" znova mi oponovala žena.
"Neurážaj ma" už ma začínala hnevať.
"Ty si začal. Tak sa teraz netvár ako ten ublížený." v tomto mala pravdu, začal som ja.
"Dobre, dobre. Máš pravdu. Ale keby si sa nesprávala ako malé dieťa tak by sme sa nemuseli hádať."
"Ja, že sa ti správam ako dieťa ? Veď sa pozri na seba, ani obed si nevieš poriadne uvariť, ani byt poupratovať."
"Ja ? Nie si náhodou ty tá, ktorej veci sú večne rozhádzané po celom byte ?" veď aj teraz na operadle mojej stoličky visel jej sveter a na ňom bol položený šál.
"Takže nestačí, že som len blbá koza ale už aj neporiadna. Tak to ti pekne ďakujem." z očí jej priam sršali blesky.
" Už sa toľko nečerti, nie je to zdravé."
"Takže som okrem neporiadnej blbej kozy aj chorá ? To ty by si sa mal dať liečiť! Na mozog!"
"Na mozog ?! Ja som úplne v pohode. To len ty máš stále nejaký problém so mnou."
"A kto by nemal s takým chrapúňom ako si ty ?"
"Ja nie som chrapúň ! Musíš ma stále len urážať?!"
"Áno, lebo ty sa potrebuješ konečne uvedomiť!"
"Ja som si vedomý. Naozaj nemám nejaký problém. Ale ty máš asi nejaké slabé nervy."
"Ja ? Nejak podrobne sa źaujímaš o stav nervov takej sprostej kravy ako som ja !"
"Nepovedal som že si sprostá!"
"Ale tváriš sa tak."
"Netvárim!"
"Namiesto toho aby si mi povedal že nie som sprostá sa tu ideš hádať o tom ako sa tváriš, vážne ?!!"
"Nie si sprostá!!"
"Zopakovať to po mne dokáže každý vôl"
"Tak ja som ti vôl ?!"
"To som nepovedala!"
"Ale vyznelo to tak "
"No, a ?"
"Čo, no a ?!"
"Že je mi jedno ako to vyznelo?"
"Takže predsa len si myslíš, že som vôl!!"
"A ty o mne že som sprostá koza !!"
"Nepovedal som, že sprostá!!"
"To je naozaj výhra, môj muž si myslí, že som koza. "
"A moja žena si myslí, že som vôl ! "
"Nie si "
"Veď ani ty, nie si koza"
"Poď sem" otvoril som jej náruč.
"Prepáč, naozaj som sa správala ako koza."
"Nie, to ja som sa správal neuvážene. Nezaslúžila si si aby som ti nadával"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára