nedeľa 2. decembra 2012

Sanctuary - BTS

video TU

video mi nejde nahrať na blog tak si ho pozrite v odkaze vyššie


Krásne video. Najviac sa mi páčia zábery na konci ako si Jack utiera to blato alebo čo to je.
Na začiatku je dosť divný ten jeho smiech ale v porovnaní s mojím ho veľmi nemôžem súdiť. Trochu mi vtedy pripomína nejaké zvieratko.
A aj to ako sa tam  maľuje je pekné. Celkovo Jacka neskutočne žeriem a to, že sa s fanúšikmi delí aj o behind the scenes videá ho u mňa posúva ešte vyššie. Len škoda, že toto bolo také krátke.  A tá slečna čo mu robila make-up bola tiež krásna.

nakoniec nejaké fotky z celej trilógie klipov



 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
zdroj: youtube.com, Strifyho fb page

2 komentáre:

  1. Taky jsem byla nadšená z toho videa :)
    a nevím proč, tan jeho smích mi hrozně připomíná delfína :D A ty fotky.... krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anooooo ... delfín .... ja som si stále nevedela spomenúť, že aké zviera mi to pripomína :D :D

      Odstrániť