štvrtok 20. decembra 2012

Koncert 19.12.2012

Včera som hrala na koncerte. Po absolventskom to bol asi môj prvý poriadny koncert. Bolo to totálne úžasné. Ani som predtým nebola až tak v strese. Bicista je úplne najlepší aký môže byť. Na tom cajone hral tretí krát v živote. Pôvodne mal hrať na bubne s kozou kožou ale s týmto to malo lepší efekt. Pred koncertom pri skúšaní bola fakt zábava. Ešte asi 4 hodiny potom som sa usmievala ako idiot a mala vynikajúcu náladu ... a potom aj ráno.
Moja učiteľka mi vysvetlovala niečo o endorfínoch a romantickej chvíli keď sa na seba s bicistom pozrieme. Nejak mi ušla pointa toho výkladu. Ale bolo to niečo v zmysle, že obaja hráme to isté a keď sa na seba pozrieme tak je taká romantická chvíľa. Problém je v tom, že ja som sa pri hraní naňho vôbec nepozerala. Nejak som na to zabudla :D
 
 
páči sa vám to ?
 
fotky v celom článku

 
 

2 komentáre: