piatok 8. marca 2013

Day 4

Day 4: Seven fears/phobias. l Deň 4: 7 fóbii/vecí ktorých, sa bojím

-oceánu, mora, jazera, rieky v ktorej nevidím na dno .... aj keď má napr. len 2 metre .... bazému sa nebojím ani 4 metre hlbokého

-ísť sama v tme večer domov okolo barov a krčiem
-smrti
-nožov v rukách ľudí, ktorým veľmi neverím (kľudne aj nožníc)
-toho, že tu raz nebude moja rodina
-toho, že nastane vojna
-že budem ľutovať nejaké životné rozhodnutie resp, že sa v živote nebudem venovať tomu čo ma baví
-toto nie je ani strach alebo fóbia ale neviem si predstaviť, že by som oslepla .... a mám z toho strach

1 komentár:

  1. Nožíky... ja sa rada hrám s nožíkmi... nožnicami tiež... a zapaľovačmi... a kopou vtipných vecí :D
    Ja tiež veľmi nemusím nočné prechádzky okolo podobných podnikov, ale tam sú asp ľudia...ožratí starí chlapi, ale lepšie ako opustená ulica -.-
    Vojna... nwm, na Slovensku si to nedokážem ani predstaviť

    OdpovedaťOdstrániť