nedeľa 10. marca 2013

Day 6

Day 6: Five things you can't live without. l Deň 6: 5 vecí bez ktorých, nemôžem žiť
-internet
-hrebeň
-WC a kúpelňa
-papier a pero
-rodina a priatelia (ale to nie sú veci)

3 komentáre:

  1. Hrebeň? O.o kefa je lepšia :D neznášam česanie hrebeňom -.-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa vždy česávala kefou ale teraz mi z nej nejak elektrizujú vlasy a strašne mi padajú tak tým hrebeňom je to šetrnejšie

      Odstrániť
    2. No, aj mne elektrizujú, ale to je preto, že sestra si zobrala moju super duper kefu na intrák, lebo "ona mala skúškové a jej vlasy sa dajú učesať iba mojou kefou", dva mesiace mi ju nevrátila, no už ju ani nechcem, keď ju tak dlho využívala -.- :D Aha, no ale chcela som povedať že teraz som používala takú strašne divnú kefu z Billly a radšej som tiež prešla na drevený hrebeň :D ale zase ono to nerozčeše tak poriadne, pokiaľ to má tie dzindzíky ďaleko od seba a keď si potom zájdem prstami do vlasov tak spravidla narazím na nejaký uzol :D

      Odstrániť