nedeľa 24. marca 2013

výmenný pobyt 3

Znesiteľný dobrý dokonalý týždeň !!!!!
Cítim sa jemne ako rozpoltená osobnosť. Na jednej strane sa mi tento týždeň neskutočne páčil, upevnili sa mi priateľstvá, mám hromadu nových fotiek, videla som veľa nových miest ....
Na druhej strane som bola strašne vystresovaná, hádala sa s rodičmi, bola strašne nervózna a tak ...
Ale stále viac u prevláda ten pocit, že som šťastná.
Za tento týždeň som bola v toľkých nákupných centrách čo som nebola dohromady ani za celý polrok.
A konečne som zo sebou spokojná. Príjemný pocit. Stále mám síce nejaké nedoriešené veci a som občas nerozhodná ale viac-menej som spokojná.
Dnes som v Mmuzikeri našla takú basgitaru akú by som chcela takže som spokojná. Ešta si ju kúpiť.
*nejak ma prestalo baviť trapkovanie s prezývkami a v poslednej dobe o sebe rada hovorím prieviskom tak si to nevšímajte*
Za tento týždeň sa Gašparovičová strápnila asi na všetkých miestach kde sa to dá. Asi by som sa mala naučiť menej smiať :D
A dostala som predčasný darček k narodeninám. Plyšové morča menom Františkek (prezývka Velký Brčko) kúpeného v Brne.
Za tento týždeň bola v Bratislave taká zima ako nikdy, a zo mňe je teraz permanentne kúsok ľadu.
TRAPAS
Kamaráti si hádzali kúsor ľadu stojac na chodníku vedľa cesty a ja som tam medzi nich akčne vbehla a chcela to chytiť .... lenže ... trocha som to odpálila a zrovna vtedy tam išlo auto a ten lad doňho poriadne vrazil. Myslela som, že je to fajn lenže ten chlap to otočil a zaparkoval tesne vedľa grupy našich študentov. Zrovna to bol veľký holohlavý naštavný drsňácky chlap. Ja som sa hneď skryla do stredu grupy a hodila si ofinu do ksichtu. Začal sa poriadne naštvane pýtať, kto to bol. Zachránilo ma to, že taliani začali brblať niečo taliansky a tak odišiel.
*Gašparovičová sa snažila robiť animáciu XD*
*Ehm .... neviem kresliť auto v skicári*
lgJP7Q
V škole som sa na chvíľu vrátila k mojej staršej prezývke Evelyn/Eveleen ... nie som si istá, ktorá verzie je tá ako to vyslovujeme.
Mám strašne veľa fotiek tak skúsim vybrať tie čo sú najlepšie alebo pre mňa niečo znamenajú.
*keď niekde vyzerám ako idiot tak je to zámer : D :D *
*ak ma máte na fb alebo máte v priateľov nejaké Glambert blogerky tak vám to pôjde otvoriť, a ak nie tak mi kľudne pošlite žiadosť odkaz*
 aj keď som sa snažila vybrať len najlepšie aj tak sa sem nezmestili všetky takže ostatné fotky pridám v ďalšom článku
fotky po otvorení článku

la mia compagna di classe e il nostro professore prof Matteo
 cudzí  chlapci v katedrále :D
 kamarátka papá v električke
 

 lebo ona je ochotná so mnou robiť retardované fotky 4 dni vkuse :D
 cara <3
 ofinkýýýý :*
 naše talianky
 čumil
lebo oná vie robiť najkrajšie nechty
poetická foto 1.
 poetická foto 2.
 poetická foto 3.
 poetická foto 4.
 poetická foto 5.
 poetická foto 6.
 poetická foto 7.
 Marta :D
 ofinka cez oko
 energy drink !!!! za 35 centov XD
neuveriteľné, nečakané, nezvyklé ... Gašparovičová v ružovom tričku :D
 trapácka foto v parlamente

keď už fotka o zrkaldo tak nech má aspon rám z pravého zlata :D
   blázni <3
 vlásky XD
 ovce :D
 mňam
 <3
 mňam, mňam
 kruto emácka foto XD
lebo fotiť sa v idúcom buse s vyplazeným jazykom je cool :D
 

ofinka na druhý bok lebo sa Devíne fúka
 ... veľmi fúka
 
proti depke z talianov, pri šťastí, že sme sa ich zbavili alebo len tak :D

2 komentáre:

  1. Super že si si to užila :) Ok, kde začať? Hmm, tá poetická foto č. 7 je dokonalá! Milujem sunsety :D Vlastne všetky poetické sú super :)
    Ten energeťák mne osobne chutí viac ako monster, tak radšej kašlem na tom, prečo je 5x lacnejší xD (okrem toho že je menší, of course xD)
    Tie nechty sú fakt super :)
    Ja som akosi už prestala fotiť Staré Mesto, síce to tam milujem, ale keď človek žije celý život v BA, už to neni zaujímavé. Aspoň pre mňa :D
    A počkať, kto všetko sú Taliani a kto Slováci? Alebo ako to je? :D Som zmätená

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ... mňa vždy tak poteší keď sa niekomu páčia moje fotky :3
      a fotiť staré mesto ma tiež veľmi nebaví ale tak musela som mať vo foťáku aj nejaké normálne fotky a nie len tie naše ksichty XD
      a talainky sú na tej fotke s nápisom naše talianky z ľava do prava prvá, tretia a piata ... a tie nechty: tá baba má každý týždeň nejaké také dokonalé nechty a zakaždým si ich robí sama ... ja si neviem poriadne ani jednou farbou nalakovať :D

      Odstrániť