štvrtok 28. marca 2013

výmenný pobyt 4.

Ehm ... takže tentoraz netradične začnem článok videom. Určite už ste všetci aspon raz videli svetový "hit" Harlem Shake. Naše milé Talianky sa rozhodli pred Národným divadlom natočiť vlastnú verziu. A ja som, ako inak, kamerovala. Po polhodinovom strihaní je tu výsledok. Trocha zlá kvalita ale o to lepšie spomienky.
 
a v celom článku nasleduje, ako obvykle, hromada fotiek :)


 
prispatý face :D
 
lebo moje spolužiačky sú neskutočne krásne
 not bad !!!
aký profesor, takí žiaci :D
jedna z mála normálnejších fotiek :D
medzera v ofine, čo s tým ? ale tie ksichty za mnou nemajú chybu XD
prečo sa furt  tvárim ako úchyl ? ale mám tam pekné vlasy :D
môj obľúbený spôsob fotenia sa :D a zas mám pekné vlasy (nie som narciiis)
ehm ... asi 200 fotiek za cestu autobusom do Brna
dokonalosť, dokonalosť, dokonalosť
óoooo budova :D nečakané
 
fotky v katedrále
slniečko svietilo a svietilo a svietilo ...
lebo vyzerám ako ruský dôstojník
už som spomínala, že mám nádherné spolužiačky ?
grupa talianov, 3 slovenky a profesor
"professore, je tu pekné slnko, poďme sa odfotiť"
a aj triednu som ukecala na fotku [najlepšia triedna na svete]
fontánka
flash
lebo platiť malá zmrzlinu tisíckou je rebelské XD
najlepšie narodeninové darčeky sú plyšáky
lebo mám pekné vlasy, také osvietené
lebo ... prečo?
ehm ..... úchyl? či? ja vážne neviem
vrrrrr .....
"poďme sa na seba pozrieť" "ok"
K-A-P-R-E
asi by som sa mala za seba začať hambiť :D
kruto romantická fotka ako rybky
s ujom Napoleonom
random busová foto
na bowlingu o osmej večer posleného dňa výmeny ... mala som pocit, že zaspím aj postojačky .... ignorovať fakt, že mám neožehlené vlasy a vyzerám ešte tlstejšia (spisovne tučnejšia) ako v skutočnosti ... hlavné je, že Laura (tá v strede) má úžasné gate
"aha mám jedlo" "poďme sa s ním odfotiť"

6 komentárov:

  1. Teda evicka :DDD tie popisy xDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cara tie nohavice zbožňujem :D :D a tie fotky su naj :D :D zbožňujem naše cestovanie v buse :* :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cara, naše cesovanie ne najlepšie zo všetkého ... len my sa môžme smiať celú cestu z Nitry do BA ... a počúvať Davida Nugetu/Špagetu a pozorovať srnečky a podobne :D

      Odstrániť
  3. Ten harlem shake... ehm, radšej nič :D foto inak pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť