štvrtok 7. marca 2013

Idoly, vzory, inspirations

Podrobný výkec o mojich vzoroch, ideáloch. O tom kto ma ako ovlpyvnil. O tom aký mám vzťah k jednotlivým spevákom, ktorých počúvam a páčia sa mi.
Zistila som, že sú to hlavne muži. Koho to zaujíma nech otvorí článok.

Samozrejme tam nebude len Strify a Adam ale aj tí čo sa mi páčili predtým.
MUŽI
1. Jack Strify
Páči sa mi na ňom, že od mlada vedel, že chce byť slávny a šiel si za svojím cieľom. Páči sa mi aj to akými štýlmi si prešiel a nebál sa vyzerať tak ako vyzeral a s nadhľadom zvládal aj haterov. Pekne poctivo si stráži svoje súkromie a človek si o ňom spraví taký obraz ako on chce. Zo začiatku som mala problém spojiť si Jacka z fotiek, Jacka z pesničiek a toho z intervií a autogramiád do jedného uceleného obrazu. Je to divné ale so mnou je to tak. Napríklad s Adamom som ten problém nemala.
Jack prešiel mnoho obdobiami a teraz ako adminkujem na support stranke už dokažem podľa fotky povedať rok, mesic a poprípade aj miesto konania akcie alebo príležitosť kedy bola fotka odfotená.
Páči sa mi jeho hlas a aj texty jeho pesničiek. Veľmi sa mi páči aj vzhľadovo a aj ako osoba. Neskutočne veľmi by som ho chcela stretnúť .... alebo aspon viedieť naživo.
Tiež sa mi na ňom páči, že napriek tomu, že nechal školu kvôli kapele si ju teraz dorába (ason môžem povedať, že sa mi páči niekto vzdelaný)
Ako som sa k nemu dostala: na jednom nemenovanom blogu s FF poviedkami o Lambertovi v jednej vystupoval nejaký Jack. Vôbec ma nejak nezaujal a tak som ho brala len ako postavu. Potom tam ale adminka dala fotky a tak sa mi celkom začal páčiť (aká fotka konkrétne, dám nižšie). Ďalej tam dala aj klip Brave New World: to je tá časť za ktorú sa mierne hanbím  veľmi sa mi páčili tie zábery budov a podobne, Jacka som mierne ignorovala (zdá sa mi, že sa mi celkom páčil), no a ten spev, povedala som si, že je to otrasné, ten hlas ... och ... a tá pesnička ... úplne oničom ... no a keď som o mesiac v električke počúvala tú pesničku desiaty raz sa sebou, vedela celý text naspamäť a klip mala tiež napozeraný milión krát som uvažovala ako sa môj názor tak zmenil. Popravde ani poriadne neviem. Bola tam ďalšia poviedka a tak som si povedala, že dám tej pesničke šancu. Veď aj v rádiách je veľa blbostí tak prečo nie táto. No a potom som si ju púšťala dookola a zamilovala sa do nej. Sanctuary som nejak odignorovala a zamilovala sa do nej až niekedy pred dvoma mesicmi. HALO som videla šesť hodín po uverejnení a mala som z neho skoro kolaps (smiech, slzy na krajíčku), láska na prvý pohľad. Medzitým som si nejak vyhľadala aj Cinema Bizarre a začala sa o nich zaujímať.
Mám jednu "úchylku", že o každom hudobníkovi, ktorý sa mi fakt páči musím vedieť info. Takže som začala hľadať a postupne sa to nabalilo tak, že by som mohla spísať kľudne aj Jackovu biografiu.
Jack jednoznačne veľmi zmenil môj život. Pohľad na ľudí, záujmy a hlavne to akou cestou chcem v živote ísť. Je to možno otrepaná fráza ale je to tak. Samozrejme to nebol len on ale on má na tom podiel tak 65% a ostatné sú ľudia, ktorých som našla vďaka nemu.
(spomínaná prvá fotka, ktorú som videla)
 
2. Shin / Mr. Hangover / Marcel Gothow
Tri mená pretože ho vnímam z viacerých uhlov. Shina mám veľmi rada preto lebo obdivujem bubenníkov celkovo. Ten jeho vzhľad bol tiež úžasný. Začiatky mal podobné ako Strify a to sa mi páči. Mr. Hangover: jeho "vtipné videá" mi na jednej strane prídu ako najväčšie trapáčiny pod slnkom ale na druhej strane sa na tom smejem. Ako Dj sa mi tiež veľmi páči. Aj jeho cover pesničky sú úžasné aj keď je ich tak máličko. Zarazilo ma ako dobre spieva a hrá na klavíri, na to, že bol bicista. Marcel Gothow: je to neskutočnú umelec, ktorý je asi mojim najväčším vzorom a ideálom. Prešiel si všetko to predtým za čo ho veľmi obdivujem a svojimi najnovšími prácami mi len potvrďuje že ho mám za čo obdivovať. Každé jedno jeho video a fotka je úžasná a čudujem sa ako to dokázal urobiť tak pekne. Nie som si istá či niečo z toho študoval ale aj tak je podľa mňa umelec na úrovni.
Ako som sa k nemu dostala: cez Cinema Bizarre a potom cez Strifyho klipy

3. Adam Lambert
No, Adam, to je ťažká téma. Nejak v poslednej dobe neviem aký je môj presný názor naňho. Divné ale je to tak. Stále sa mi páči jeho hlas a aj to keď vidím nejakú fotku kde sa usmieva. Ale zdá sa mi, že jeho vystúpenia dosť zmenili svoj charakter a mne sa Adam páčil pre to aký bol v časoch GNT. Jedni hovoria, že sa nezmenil, iní hovoria, že áno. Podľa mňa je stále rovnaký len vystúpeni sú viac prepracovaná show ako prežitá show. Nehovorím, že teraz do piesní nedáva srdce ale zdá sa mi, že je to iné. A okrem iného sa mi strašne nepáčia tie jeho vokalistky a ten Bryan a ten ako-z-gay-baru tanečník. Okrem toho ja veľmi nemusím dubstepové piesne a väčšina jeho piesní sú teraz práve také. Jednducho mám zmiešané pocity a nechcem sa nejak tváriť, že ho nemám rada, ale už sa mi ani nepáči tak veľmi ako kedysi.
Adam je jednoznačne osobnosť a skvelý spevák.
Ako som sa k nemu dostala: ehm ... zolžitá story ... Prvý raz som mi ho spolužiačka ukazovala na hodine informatiky. A to len preto lebo som chcela vidieť čo je ten fanservice s Tommym o ktorom mi hovorila. Tak mi ukázala video .... video z Amsterdamu .... takže tak :D. Samozrejme som to hneď vypla a tvárila sa, že nič lebo to bola hodina. Doma som si pozrela pesničku If I had you o ktorej som povedala, že je znesiteľná ale nie môj vkus lebo som počúvala Ensiferum, Evanescence, Green Day a tak podobne. Znova som sa k nemu dostala toto leto. Pozerala som si obrázky s Thorom a Lokim a bol tam nejaký yaoi fanart a tak som si spomenula na Lamberta. Našla som si ho na Yt a poslala kamoške (to z Amsterdamu). Môj názor bol "úchylný gay". Potom som postupne začala zaspamovávať facebook jeho pesničkami a nejak sa mi začal páčiť. A potom viac a viac a viac. Tým, že som mala lajknuté kadejaké fanstránky som každý deň videla najmenej 20 aktuálnych fotiek a vedela som presne kde je a kde má koncert. Začala som si pozerať videá z doby GNT a mám pocit, že som videla najmenej polovicu jeho koncertov ak nie viac. Teda z každého najmenej dve videá. Tak sa mi začal páčiť aj Tommy. No a nejak sa vďaka nemu zo mňa stala basgitaristka.
So long story XD


4. Jeffree Star
Ani neviem či sa hodí k nadpisu ale jednoznačne ho mám rada. Páči sa mi ako si dokáže urobiť makeup, ako sa stal slávny, to, že je slávny aj keď jeho hudba je relatívne nanič, a hlavne to, že nie je obyčajný.
Ako som k nemu prišla: cez jeden blog o scene


6. Andy Biersack
Je úžasné ako sa z neho stala inšpirácia mnohých ako pomáha ľuďom prekonávať trápenia. Sám si mnohým prešiel a preto jeho slová nie sú prázdne. Pred rokom som bola na ňom tak závislá ako teraz sa Strifym.
Má neskutočne okúzľujúci úsmev a je to asi tá najfotogenickejšia osoba akú poznám. Videla som dohromady asi milión jeho fotiek a ani na jednej nevyzeral zle. Páči sa mi už hodne dlho a je zaujímavé sledovať ako sa postupom času menil, dospieval. Viaže sa mi k nemu veľmi veľa spoienok a vtipných príbehov.
Ako som sa k nemu dostala: zasa long story ... s kamarátkou z orchestra sme mali obdobie keď sme sa veľmi smiali na Rukim a iných j-rockeroch ako kúšu do mikrofónov. Náhodne mi ukázala aj Andyho fotku a tak som sa dostala k nejakej jeho fan stránke. Totálne ma okúzlil tými jeho očami a úsmevom. A aj vlasmi, vtedy som mala obdobie keď sa mi veľmi páčili emo a scene a on bol presne môj vkus. Tak som sa dostala aj k jeho pesničkám a tie sa mi veľmi páčili. A pokračovanie to má ako u Strifyho. Hromada informácií o ňom, pozeranie fotiek a videí, snívanie o tom, že ho raz stretnem. O tom našťastie už nesnívam lebo inak by som bola asi niekde na psychiatrickej klinike po duševnom zrútení lebo mama ma nepustila na ich koncert vo Viedni.
Stále ho mám veľmi rada ale už to našťastie nie je taká dievčensko-týnedžersko-fanúšikovská obsesia.
Úplne random ale on je jediný čistý heterosexuál z tohto zoznamu :D


7. Billie Joe Armstrong
Práve tento týždeň keď vyšiel posledný rozhovor s ním sa môj názor naňho veľmi zmenil. Zo začiatku sa mi páčil lebo to bolo super počúvať niečo iné ako ostatní. Bolo super mať za idola štyridsiatnika s krásnou rodinou a nie týnedžerskú celebritku. On naozaj niečo dokázal. Páčil sa mi aj jeho vzťah s Mikeom. Mať kamaráta od dvanástich a mať s ním kapelu najmenej do štyridsiatky je super. Lenže teraz som si uvedomila, že oni išli úplne mimo mňa. Pitie, drogy, cigarety, celé ich detstvo a aj potom to bolo úplne iné ako som si myslela. Oni nie sú len tá kapela čo má skvelé vystúpenia. Rešpektujem ich a stále sa mi k nim viaže neskutočne veľa spomienok, ale môj názor sa trocha pozmenil. Po celom tomto výkece mi nejak dochádzajú slová a to som ešte len na mužoch.
Trocha to zhrniem aby to nebolo nadlho: milovala som Green Day, milujem, a budem milovať !
Ako som sa k nemu dostala: ako mladšia som veľa pozerávala kadejaké hidparády a podobne. Vtedy bolo zrovna American idiot obdobie tj, rok 2005. Veľmi slávna a často opakovaná pesnička Boulevard of broken dreems sa mi zapáčila. Áno už vtedy sa mi páčili chlapi s linkami a nafarbenými vlasmi. Časom som na nich ale trocha pozabudla. Zmenilo sa to keď bol v Superstar Martin Konrád. Presne podľa môjho vkusu: emák a miloval Green Day. Vtedy som si na nich tak matne spomenula. Rok alebo tak nejak po tej superstar som rozmýšlala nad tým aká hudba sa mi kedysi páčila a tak som si cez Konráda našla Green Day. Najskôr som mala v mobile tri pesničky (Boulevard of broken dreams, 21 guns, American Idiot) postupne som tam mala tých pesničiek viac ako dvadsaťpäť. Najmenej 5 textov viem celých odrecitovať. Ostatn viem tak spolovice. Niektoré (hlavne veľmi staré) pesničky však nepoznám. U tých čo poznám mám zas problém, že keď ju počujem tak my v hlave naskočí text ale neviem si spomenúť na názov.
Boli časy keď som ich beznádejne túžila stretnýť, zoznámiť sa s Billiem a tak podobne. Keďže som ich našla až po lete 2010 tak som bola totálne sklamaná, že keď boli v Prahe ja som počúvala Rihannu. Slzičky prišli, odišli a bola som v pohode. Tak isto ako u Andyho som videla veľké kvaná videí.
 

ŽENY
Nemám takmer žiadne ženské vzory. A aj tie čo tu sú sú vzory len tak aby sa nepovedalo.
1. Audrey Kitching
Krásna a známa blogerka, modelka. Páči sa mi jej vlasy a to, že sa venuje blogovaniu.
2. Anima Lism
Lebo je krásna, edituje fotografie, pozná sa so Strifym, robí krásný makeup. (a má vytetovaného draka)
3. Ayria Lovett
Lebo je to asi najlepšia ženská fotografka a fotoeditorka akú poznám. A má krásne tetovania. Chcela by som byť taká šikovná fotografka ako ona.
4. t.A.T.u.
Naozaj nie som lezba. Keď som ich počúvala bola som malá a nevedela som ani slovo po rusky (čo neviem ani teraz :D ) Nie sú moje vzory a ani nechcem byť ako ony ale keď už tu píšem o ľuďoch, ktorí ma ovplyvnili alebo sa mi páčia tak sa do tejto kategórie určite hodia.
5. Lana Del Rey
Páči sa mi jej hudba, jej vzhľad, to, že je iná a originálna. Inak k nej nemám žiadny vzťah a ani nechcem byť ako ona.
1. 2. 3.
4. 5.

Ten kto to celé čítal vie teraz toho o mne pravdepodobne veľmi veľa. Na svojom názore na spevákocv a to čím ma ovplyvnili si veľmi zakladám. Okrem toho je pre mňa dôležitý už len názor na lásku a vzťahy a máte moju kompletnú psychoanalýzu.

6 komentárov:

  1. 1. Strify... CB nepočúvam... tiež som ho spoznala cez Adafy :) jeho výzor sa mi celkom páči, ale zastávam názor, že visual kei patrí japoncom... neviem prečo, ale proste to tak beriem. Keď sa tak nad tým zamyslím, počula som iba I came 2 party, ale naprávam, práve počúvam Forever or Never... ok, pieseň môže byť, ale ten ich výzor... mne sa to proste páči, ale je to niečo čo mám zafixované s j-rockom a to sa asi tak skoro nezmení...
    Shina nepoznám...
    Adam :) ja ho mám rada, na rozdiel od ostatných (väčšiny) sa mi však páči viac teraz, ako "kedysi" = 2 roky dozadu... zatiaľ som nemala nejaké GNT obdobie... jasné, videla som videá z koncertov, videla som kopec Adommy videí, ale... ja akosi žijem Trespassingom, neviem ako inak to povedať. Asi je to naozaj tým že som Adama spoznala až nedávno (znie to akoby som bola tri roky zakopaná dakde v prdeli, ale ja proste nesledujem populárnych spevákov... samozrejme, niektorí sa akosi dostanú do podvedomia (JB, 1D a pod., proste o takých by som radšej nevedela... aj keď som už predtým párkrát počula jeho meno aj piesne, netušila som že je to on), oči mi otvorilo až Adommy :D
    Jeffree - toho ja... ok, ja si celkom nie som istá mojimi pocitmi voči nemu. Zároveň ho mám rada, aj jeho hudbu xD ale jeho vystupovanie mi niekedy vadí, je to proste také... exhibicionistické, bez nejakého úchylného významu. Hmm, ako sa on vlastne stal slávnym? Ja som ho spoznala cez BOTDF (Inject me sweetly), ktorých som spoznala vďaka Sexting xD
    Tu ti chýba 5. bod xD
    Andyho... hmm, ja mám BVB rada, nie že by som bola nejaký super fan, z členov poznám aby Andyho a Ashleyho xD a inak, aký je vlastne Andyho príbeh? ja nič neviem :(
    Hell yeah :D ja sa priznám, že doteraz mám na mobile iba AI, BOBD a 21G xD proste to sú piesne ktoré zbožňujem a... nwm :) síce som mala obdobie, keď som na GD fičala, teraz je to skôr také že raz za čas si niečo vypočujem...

    ženy... omg, nikoho okrem Lany tam nepoznám :/ :D

    Ja milujem ľudí, ktorých som spoznala vďaka slashu a yaoi, čo ma trocha trápi :D je to divné :D ale naozaj...
    Adama som spoznala vďaka Adommy :)
    Andyho a BVB som začala počúvať potom, čo som čítala Andy/Ashley poviedku (pritom som aj zistila aké a kde má Ashley tetovania :D)
    K-pop som začala počúvať vďaka SHInee poviedke, Key/Minho (neviem či vieš o čom trepem, ak nie sorry)
    J-rock... hm... to bolo nejaké BDSM fanfiction na Gazette... Uruha/Aoi, povedala by som :)
    Tokio Hotel - to proste twincest :D ale čo je divné, ja som už Tom/Bill veci čítala tri roky dozadu, no jaksi to zapadlo prachom :/
    MCR... Frerard :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Preboha živého... dĺžka môjho komentáru ma vydesila xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)
      5.bod ... ja som tam chcela dať BOTDF ale totalne som zabudla ... hanbím sa XD a našla som ich vďaka Sextingu lebo som hľadala nejake Jeffreeho live vystupenia
      nepošleš mi odkaz na nejakú Andy poviedku ? ja som hľadala asi predvčerom a totalne nič som nenašla XD
      k-pop ... SHInee ... láska moja stará ... Key/Minho :D :D ... poznám .. veľmi dobre XD
      Gazette ... fanservice ... a tak podobne ...
      ou ... na Tokio Hotel som úpne zabudla
      tak to vidím, že asi urobím pokračovanie toho článku
      .... a viac menej som sa k väčšine ľudí dostala tiež cez yaoi (alebo preto lebo olizovali mikrofony a gitaristov XD)

      Odstrániť
    2. Jansé, pohľadám to, aj keď som to čítala fakt dávno, buď rada, že mám dobrú pamäť (na blbosti)a približne viem kde to bolo xD
      Ja som pri SHInee odvtedy pokročila a aj keď je to mierne tuctové a sú to najčastejšie shipované páry, tak proste JongKey a 2min :D Oni sa proste k sebe hodia :)
      Ja zas rozmýšľam že urobím podobný článok... aj keď sa mi nechce xD ale aspoň by som si tiež uvedomila koho a prečo mám rada :)
      Nj, olizovanie mikrofónov aj gitaristov dokáže potešiť :D

      Odstrániť
    3. http://anime-manga.cz/licence-for-love-ashley-andy
      a prípadne aj toto: http://anime-manga.cz/ccs-sweet-blasphemy-ft-ashley
      to sú jediné ktoré sa mi teraz podarilo nájsť, ale som na cudzom pc a ja to mám u mňa asi niekde v záožkách

      Odstrániť
    4. SHINee... dokelu... už ani to neviem napísať -.- to je chyba klávesnice! xD

      Odstrániť