sobota 9. marca 2013

Day 5

Day 5: Six songs that you're addicted to. l Deň 5: 6 pesničiek na ktorých, som závislá
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Bonus

4 komentáre:

  1. Ok, tie Strifyho piesne sa mi celkom páčia... a prečo máš Wonderland iba preview? :) O MonoChrome Hearts počujem prvý krát, ale tá pieseň je super :) OOL sú jednou z mojich obľúbených Adamových piesní, takže palec hore :D
    Lana je fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja a Strify :D :D a preview mám preto lebo som si to nejak nevšimla, že som pridala zlé video, idem tam hneď dať pesničku .... a Adam má všetky úžasné ale táto mi teraz prirástla k srdcu a Lana sa mi teraz veľmi páči aj keď ani neviem prečo :D :D

      Odstrániť
    2. a všimla si si, že som výnimočne nezabudla na piaty bod ? :D :D :D :D

      Odstrániť
    3. :D hej, hej,všimla :D ale na začiatku som čumela že: hmmm, neni tých videí nejako veľa? potom som si prečítala že bonus :)

      Odstrániť