nedeľa 31. marca 2013

stellacat26

Konečne som našla niečo pozitívne na mojom shit-phone. ... instagram !!!!!! dokonalá vec .... vždy som ho chcela mať a teraz ho konečne mám :) :)
A somzrejme by som to nebola ja kebyže ho hneď nezaspamujem fotkami :D
Pre tých čo nemajú instagram ich pridám sem a ak ich máte tak ma followujte (odkaz: stellacat26)
fotky z instagramu v celom článku :)

lebo mám strašne superné topánky z ktorých som nadšená
ehm .... nenamalovaná s neožehlenými vlasmi 1.
ehm .... nenamalovaná s neožehlenými vlasmi 2.
lebo mám super tričko s psíkom a abstrakty strieborny kryt
lebo chibíci sú super :D
prší, sneži, prší ... a mňa môže poraziť
fialové očné tiene a medzera v ofine
sestra :*
koláče :) :) :) :)
random fotka
skajpujem, skajpuješ, skajpujeme aneb retardi s webkou :D
drdolčeky ... a áno jeden je nižšie ... a áno je to image :D

2 komentáre:

  1. Tie "neožehlené" vlasy máš super :D A tie na poslednej foto tiež :D pripomíaš mi moju čiapku :DD ona má totiž hentaké ušká xDD

    OdpovedaťOdstrániť