utorok 19. marca 2013

výmenný pobyt

1.Dnes k nám má prísť talianka. Stresujem. Poriadne. Takže mi prosím držte palce a myslite na mňa. Priebežne budem pridávať fotky a písať ako sa to zvláda. :)

2.depresia, strres, neviem čo mám roiť, totálne zúfalstvo ... zachráňte ma niekto

3. tichá domácnosť .... ignor ... prehodila som s ňou dohromady asi desať viet
 

2 komentáre:

  1. Dúfam že už je to lepšie :) A to ako býva u teba, ako v hosťovskej rodine, alebo tak dačo?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej býva u mna .... a bolo to ešte horšie, mala som v hlave dve myšlienky: utiecť z domu, alebo si podrezať žily (pôvodný nápad skočiť z mosta) .... a neviem sa rozhodnúť či mi je na vracanie alebo odpadnutie .... ale teraz je to už mierne lepšie keď som sa ukludnila a ona išla do svojej izby a ja si píšem s kamoškami .... sama sa hanbím za svoje správaie a nálady :/

      Odstrániť